Összes oldalmegjelenítés

2011. november 2., szerda

Gofri, avagy konyhai kísérletek

A csodás házi gofri után kicsit felbátorodtam, és kísérletezésbe kezdtem, gondoltam, hogy jó lenne valami egészséges változatot is összehozni, amit bátran lehet eszegetni.
Sajna az arányokat nem tudom, mert csak öntögettem-öntögettem a hozzávalókat, de állagra sikerült hasonlót elérni, mint az eredeti receptben.

Hozzávalók
tej
zabpehely /apróbb szemű, S-budget a Sparból /
2 tojás / a fehérje külön habbá verve /
kókuszreszelék
fél csomag sütőpor
folyékony édesítőszer / Ezerédes, de más is megfelel /
kevés zabpehely liszt / ebből nem volt már túl sok itthon /
kevés olvasztott margarin
Elkészítés
Hasonlóképpen, mint az előző bejegyzésben, de a zabpelyhet öntsük le annyi tejjel, amennyi ellepi. Ehhez hozzákeverjük a többi hozzávalót, és már is sülhetett.
Ééééés tádám :)
Mutatom:
Nem is látszanak benne a zabpehely szemek és kókuszreszelék darabkái:

4 megjegyzés:

  1. Hűűha! Mi is gofri mániásak vagyunk, minimum 2 hetente egyszer kell! :) Nagyon kreatív ez a recept, köszi hogy megosztottad velünk! :)

    VálaszTörlés
  2. Hm, ez nemcsak finom, hanem egészséges is lehet! :)

    VálaszTörlés