Összes oldalmegjelenítés

2011. december 9., péntek

Gyors vacsora - sajtgolyó

Ma voltunk bevásárolni, már lassan karácsonyra is össze kellene állítani a menüt, meg is vettük hozzá a nyúzott afrikai harcsafilét, amit imádunk. Aztán gyorsan itthon összeütöttük a vacsit; sajtgolyót petrezselymes rizzsel. Igazán gyors, igazán tuti, bevallom, nem a saját találmányom, de ha az lenne igazán büszke lennék rá! Tulajdonképpen rántott sajt, csak 10 perc alatt megvan, és garantáltan nem folyik szét.
A recept innen van: http://andi1976.gportal.hu/gindex.php?pg=26041105

Őrölt borssal, és őrölt köménymaggal ízesítettem, de ha olyan kedvem van, akkor fokhagyma - granulátumot teszek bele.
Az enyém edamiból készült, de finom trappistából is.
20 dkg sajthoz kell kb. 1 tojás, hogy jól formázható legyen, majd szépen alaposan meghempergetjük zsemlemorzsában. Forró olajban hamar sül, fél időben egy villával óvatosan átfordítom, majd szalvétára szedem.

8 megjegyzés:

  1. hmmmm...
    nagyon tuti-n néz ki, jól hangzik, asszem én is kipróbálom....
    de nem igazán értem mi a titka, hogyhogy így nem folyik ki/szét??? amiatt mert reszelt? vagy a tojás tartja egyben?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi a titok :) Rántott sajt helyett ezt készítem el inkább, mert az alapos panírozás mellett is időnként szétfolyt a sajtom. Így viszont soha.

    VálaszTörlés
  3. ezt a receptedet már el is loptam, nagyon jól hangzik, és tök egyszerű! Köszi! ;)

    VálaszTörlés
  4. 2 napja elkészítettem, tényleg pikk-pakk megvan, nem folyik ki (!!!) és nagyon fini! köszi megint! ;)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy kipróbáltad. :) Mi is imádjuk. :)

    VálaszTörlés
  6. kipróbáltam, tényleg isteni!!!

    VálaszTörlés