Összes oldalmegjelenítés

2011. december 26., hétfő

Joghurtos narancsleves gyömbéres habgaluskával

Ez a leves ma ebédre készült el. Először csináltam a neten talált jó néhány recept alapján.
Hozzávalók:
  • 8 dl Hohes C 100%-os gyümölcshússal
  • 1 nagy joghurt kisebbik fele
  • cukor
  • narancs / a reszelt héja , és a gyümölcs gerezdekre szedve /
  • fűszerek : fahéj, vaníliás cukor, gyömbér
  • 3 tojásfehérje
Elkészítése:

A gyümölcslét összekevertem a joghurttal, a narancs reszelt héjával, őrölt fahéjjal, és 1 evőkanál cukorral, így elég savanykás maradt, de ízlés szerint édesíthető. Kézi habverővel simára kevertem, majd mehetett bele 1-2 narancs megpucolva, gerezdekre szedve.
A habgaluskákhoz 3 tojásfehérjét használtam fel, kemény habbá vertem, majd cukrot, és kevés őrölt gyömbért tettem bele / nagyon intenzív az íze, tényleg kevés kell belőle /, majd összedolgoztam a habverővel. Ki kellett főzni, mint a madártejhez, én mikróban forraltam fel vizet, és ebbe szaggattam bele, 850 W-on 1.5 perc alatt elkészültek, meg is fordultak. Könnyebb úgy kifőzni a galuskákat, ha kevesebb van a tálban egyszerre. Rászedjük a levesre.

Hidegen is finom, de 1-2 óra állás a pulton jót tett neki.
A finom édes narancs, a kicsit savanykás lé, és a gyömbéres hab különleges ízkombináció együtt.

3 megjegyzés:

  1. hmmm....istenien néz ki,kedvet kaptam még jobban:)

    VálaszTörlés
  2. De jó recept!!!! Ezt a kedvesem tuti a végén enné desszert gyanánt. Istenien néz ki!!!

    VálaszTörlés
  3. Hu ez jól néz ki:) ki kell próbálni:)

    VálaszTörlés